25/11 2009

Jisses vad ovant det var när alarmet på mobilen ringde imorse. Trodde aldrig att jag skulle orka gå upp, men visst, jag klarade de. Kom bara 10 min försent till jobbet.

Väl på jobbet var det verkligen pest och pina, höll på att avlida. Inte nog med att man skall springa ifrån kontor till kontor, man får inte glömma papprena. Sen när telefonen ringer skall man alltid vara trevlig även om det ringer bitterfittor och säger att det för för dyrt med en bröstoperation. Men hallå, ursäkta. Varför ringer du, idiot.

Och inte nog med det, jag hade glömt min lunch hemma. Så jag fick snabbt springa ner på stan och köpa lunch på condeco. Men salladen var torr och jävligt äcklig. Anyway, nu skall jag sluta klaga, coca colan vad god iallafall...

Juste, har snart läst ut Nikki Sixxs självbiografi. HHAHAHA, sicken kille !

Over and out nu skall jag knapra i mig chilinötter och ramlösa. Puss peace, pelikan och allt annat med P. heheu

Kommentarer
Postat av: Sofia Svensson

Mkt att klaga på idag alex? Haha, älskar att du har börjat blogga igen

2009-11-25 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0