Mötley Crüe !

För ett tag sedan lånade jag Mötley Crüe - The Dirt boken utav Robin. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle tycka om den boken, men envis som Robin är så sa han att jag skulle älska den.
Och givetvis älskade jag den, läste ut boken på bara några dagar trots att boken innehåller cirka 600 sidor. Blev helt tagen av boken. Sicket band, där kommer vekrligen uttrycket " sex, drugs & rock 'n roll " in. Har aldrig blivit så berörd utav en bok som jag blev av The Dirt.

Nu har jag börjat att lyssna på Mötley, otroligt bra är dom. Och det är lite pinsamt att jag inte har lyssnat på dom innan måste jag erkänna. Och jag har även gått och kärat ner mig i Tommy Lee! Men, nu kommer vi till det roliga. Robin sa till mig för några veckor sedan att Mötley Crüe kommer till Peace & Love festivalen i Borlänge till sommarn. Så jag, Robin, Daniel, Emelie, Sebbe, Henke, Nicklas och kanske några till ska antagligen åka dit. Hade varit hur värt som helst!!

En liten rolig konversation mellan mig och Robin när han sa att Mötley Crüe skulle komma till Sverige!.

Robin : Mötley kommer till sverige i sommar!!!!
Alexandra : VAAART?
Robin : Peace & Love festivalen, Ska vi dra dit?
Alexandra : Klart vi ska.
Robin : Ska du försöka komma backstage å sätta på Tommy Lee då eller? ;)
Alexandra : Hahaha, jag ska stå längst fram och klart jag ska komma backstage, vi ska efterfesta med dom.
Robin : Haha du är galen alex.




Kommentarer
Postat av: Emelie

De kommer bli feeeeett alex :D

2009-03-05 @ 20:20:54
Postat av: Sophie

Jag ska med till PoL! Hoppas att vi ses då ^^ Kramar till dig tjejen

2009-03-05 @ 20:46:48
Postat av: B

Vilket datum ska mötley spela? Jag och en kompis funderar på att åka dit och bara köpa en endagsbiljett den dagen mötley ska spela:P Vet du hur mycket en endagsbiljett kostar?? ;)

2009-03-05 @ 21:23:37
Postat av: Matilda Von

Haha du är för söt alex :) Längtar tills imorgon! (L)

2009-03-05 @ 23:40:19
Postat av: Karro w

Peace & love är den bästa festivalen . Men hur kommer ni dit ? Festivalbuss lr? Jag funderar på att hänga med .. En sak till , kommer du till mig ikväll? Tänkte vi kunde göra tacos! Ring min hemtele för jag har stängt av mobilen ( Har en mobilfri dag) Hahah / Karro w

2009-03-07 @ 13:35:26
Postat av: Sara Kärsämänoja

Är inte du för fin för att åka på festival ????

2009-03-08 @ 18:48:42
Postat av: Danijel

Ska du åka alla 6 dagar eller bara 3 dagar? Jag tror jag skippar temadagarna , känns ganska tråkigt :P Ring mig så jag vet alex

2009-03-09 @ 23:30:20
Postat av: Sofia

Gullunge :) Du på en festival kan bara sluta på ett sätt , full galen blondin ! Haha . Men du får inte glömma att vi ska åka utomlands i slutet av juli , början av augusti med gumman . Inte roligt utan dig (L)

2009-03-10 @ 14:22:16
Postat av: Molly M

Hej ! Jag älskar din blogg. Uppdatera oftare om du kan x)

2009-03-10 @ 17:17:34
Postat av: Angelica

Hejsan . Har du lagt ner bloggandet? Du har inte uppdaterat på flera veckor ^^

2009-03-18 @ 14:52:59
Postat av: Fidde

De kan ju inte bli annat än fest xD

2009-04-09 @ 19:16:28
Postat av: Linda Ch

Vi ses på festivalen gumman :D

2009-04-25 @ 15:43:46
Postat av: Anonym

Du är så sjukt jävla snygg så man nästan dör! Känner inte dig, men du verkar en riktigt go människa. Förtjänar en bra kille & ett riktigt bra liv.



Puss på dig!

2009-05-11 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0