simply the best

redan när jag vaknade imorse så mådde jag dåligt. inte nog om att det va varmt som en bastu i mitt rum för att elementet hade stått på, utan jag hade världens huvudvärk. och när jag hade gjort mig iordning så gick jag ner till köket för att äta frukost. när jag satt vid köksbordet så började jag störtlipa, kände mig så värdelös. är så himla skoltrött så jag vet inte vad jag ska ta mig till. det slutade iaf med att pappa tröstade mig, jag va verkligen som ett litet barn. han höll om mig och sa att allting skulle bli bra..

slutade iaf vid 14 idag och pappa med, så då åkte vi och lämnade in min bil. sen åkte vi till bmwcenter i frölunda.
och daamn vad fina bilar det finns där. jag dog typ. pappa och jag gick runt och kollade hur länge som helst.
och jag fick som jag ville, fick min bmwcab! försäljaren blev helt paff när pappa sa att det va jag som ska ha den, orka sådana fördomar ifrån en försäljare. får iallafall min lilla pärla på måndag! :)


Kommentarer
Postat av: nemo

Fixat Moet tills fredag till dej o mej ;)

2008-11-12 @ 22:31:38
Postat av: Matilda Von Holten

Crap ! Blir så avendsjuk på dig och din pappa ! Skitunge ! Glöm inte att baslådan måste hänga med till den nya bilen gumman och mina skivor får du inte glömma å ta ut innan du säljer volvon . Kanske har mitt paraply i din bil oxå . Tror dt ;P

2008-11-12 @ 23:01:09
Postat av: Matilda Von Holten

Crap ! Blir så avendsjuk på dig och din pappa ! Skitunge ! Glöm inte att baslådan måste hänga med till den nya bilen gumman och mina skivor får du inte glömma å ta ut innan du säljer volvon . Kanske har mitt paraply i din bil oxå . Tror dt ;P

2008-11-12 @ 23:02:53
Postat av: Matilda Von Holten

Crap ! Blir så avendsjuk på dig och din pappa ! Skitunge ! Glöm inte att baslådan måste hänga med till den nya bilen gumman och mina skivor får du inte glömma å ta ut innan du säljer volvon . Kanske har mitt paraply i din bil oxå . Tror dt ;P

2008-11-12 @ 23:04:31
Postat av: Laila

Gumman! Blogga oftare

2008-11-13 @ 16:57:20
Postat av: alexandra backeus

haha laila, jag bloggar så ofta kan hinner!

och matilda, jag vet att du har din skiva i min bil, men vet dock inte om du har ditt paraply i bilen. äh jag får kolla det. får tillbaka den någongång nästa vecka.

2008-11-13 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0