LMC vs. U2 - Take Me To The Clouds Above

Jag förstår inte hur jag kunde bli så full igår. Känns som om det va sjukt längesen jag blev full på alkohol. Men när jag tänker efter så var det ju förra fredagen då Matilda hade utflyttningsfest. Anyway, va på fest igår. Till en början va det ganska segt, typ 20 pers som satt ihopknödda i en soffa och bara snackade om hur dom skulle få igång internet.
Men tro det eller ej, så efter ett tag fick dom igång internet, satte på go musik och började dricka. Då blev genast allting så mycket softare. Efter ett tag kom det fram en kille till mig som hette tommy när jag stod ute och rökte, han hade med sig en drink till mig. Så jag drack upp drinken sen  drack jag   mina cider och min kir.. Vid 00:15 så skulle dom flesta killarna gå till krogen som låg typ 400 meter ifrån lägenheten vi var i. Men vi tjejer orkade inte följa med till krogen så vi va kvar och festade. Killarna kom tillbaka typ 40 min efter att dom hade gått, haha dom hade tydligen inte haft kul utan oss!

När jag hade beslutat mig för att gå hem , dels eftersom att dom två personerna jag kände ifrån början på festen hade gått hem och dels för att jag va ganska full och bara ville hem och sova så kommer tommy fram till mig och säger att han inte vill att jag ska gå. Det slutar iaf med att jag stannar kvar i 30 min, tommy ringer taxi och åker med mig hem.




Kommentarer
Postat av: Anonym

de snurrar i min skalle

2008-11-23 @ 21:47:03
Postat av: Anonym

Va är din msn? / Tommy

2008-11-23 @ 23:27:32
Postat av: Anonym

bli författare för du skrivet grymt bra alex;)

2008-11-24 @ 19:13:29
Postat av: Anonym

Såg dig i klacken på IFK-GAIS !!

2008-11-24 @ 21:06:59
Postat av: S

jag älskar dig alexandra, puss :D

2008-11-25 @ 00:59:27
Postat av: Mlie

Kan du inte skriva lite om ditt liv när du tog droger ? Skulle vara kul och läsa

2008-11-25 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0