hold on tight

först och främst vill jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering här i bloggen. men har haft så mycket annat att fixa och dona med så har knappt suttit vid datan sedan i lördags..

har fått ganska konstiga frågor osv, rykten som har spridits ut nu igen. förstår inte hur folk orkar, helt seriöst.
denna gången handlar ryktet om mig och danijel och att han tvingade mig att göra abort, att han har misshandlat mig
så att det är anledningen till att jag nästan alltid har massa blåmärken på kroppen..
förstår inte, hur orkar dom? jag blir så sjukt ledsen. aldrig att danijel skulle tvinga mig till att göra abort emot min vilja. när jag sa till han att jag va gravid höll han om mig mig och sa att vi skulle klara det, att han skulle vara med i vilket beslut jag än tog. att nu få höra att han tvingade mig till abort och har misshandlat mig gör mig både ledsen och förbannad.
att det finns människor som är så patetiska som sprider ut något sånt här. förstår mig verkligen inte på sånt.
jag hatar skitsnack, dels för att jag har fått höra skitsnack om mig halva mitt liv, det mesta har kommit ifrån killar som har varit kära i mig men jag har inte varit kär i dom, och sen ifrån tjejer som har varit avensjuka på mig.
att jag nu måste berätta hur det ligger till i min blogg, gör mig upprörd. visst det är mitt val, men nu har jag iaf sagt som det ligger till så får folk tro vad dom vill sen. men nu har jag iaf försökt att försvara mig. och anledningen till att jag har så mycket blåmärken på min kroppnästan hela tiden är att jag är inte rädd om mig själv. jag ramlar och slår mig hela tiden. särskilt när jag är full. men det är en helt annan femma. och för att vara helt ärlig så är danijel världens goaste kille, han finns alltid där för mig och jag älskar verkligen han. så blanda inte in danijel i allt skitsnack om mig.. vill ni snacka skit om mig så fine, gör det. men blanda för jössenamn inte in danijel. han är så oskyldig man kan bli. Och jag vet, jag vet att dom flesta som snackar/snackat  skit om mig läser min blogg.. så snälla, sluta vara så patetiska!

oj vad långt inlägg det blev. men jag blev bara så sur. nu ska jag snart dejta kudden. sovgott alla små änglar som finns där ute:) / alexandra


Kommentarer
Postat av: Angelica Larsson

Men gumman . Du skall inte bry dej vad dom säger . När folk snackar skit beror det på avensjuka .. Jag älskar dej min dvärg och kommer alltid att stötta dej !

2008-11-20 @ 15:24:37
Postat av: Ida

Hej, jag läser din blogg dagligen (eller mer än dagligen:P) det är föresten du som fått mig att börja blogga igen.

Fortsätt med bloggen, du gör det så bra , kram Ida :)

2008-11-20 @ 15:33:03
Postat av: robin

Amboza - tjejen alla vill ha .

jag sjunger till dig alex ;)

2008-11-20 @ 17:52:42
Postat av: Danijel

Blir lessen när du e lessen mysigt å va me dej idag hjäratt

2008-11-20 @ 22:58:49
Postat av: Anonym

Du har visst blivit misshandlad av Danijel vrf inte bara säga sanningen ??

2008-11-21 @ 00:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0