gårdagen

oh vad kul det va igår. kvällen började med att vi drog hem till darlig där det blev mat och vin. efter ett tag blev alla ganska packade, började dansa osv. hur kul som helst. vid 21:3o tiden drog vi ut. dom drog in till stan och jag och fanny tog taxi till matilda som hade utflyttningsfest. och guuud vad fint hon hade gjort det.. blev så himla glad när jag såg matilda, började typ gråta. när vi hade varit där i cirka 3o minuter så käkade alla efterrätt och då höll jag ett tal och sen sjöng jag tina turner - simply the best. matilda började gråta och jag med så vi tröstade varandra. men det är som hon säger, hon ska inte dö, hon ska bara flytta. och man kan ju hälsa på varandra:) senså drog iad partyt igång. hade sjukt trevligt=)
skumpan drog vi fram och sprutade över matilda! haha hur kul som helst. senså hade visst nemo med sig en skumpa som hon sprutade över mig. haha fråga mig inte varför(!) sjukt kul hade jag igår iaf. kom hem vid o5 imorse tror jag. 

förrut när min mobol ringde så reagerade jag inte. haha det visade sig att benjamin bytte ringsignal på min mobil igår. bara för att jag hade haft den ringsignalen i 6 månader så tyckte han att de va hög tid att jag skulle byta. haha sööt.

ikväll ska jag ner till matilda och käka godis, chips och dricka läsk. kanske träffar benjamin senare på kvällen.
men nu ska jag iaf krypa ner i min säng en stund och bara mysa, är ganska trött och bakis!  blää.
kram på er iaf vi hörs säkert senare eller något.  / alex


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du va jättesnygg igår / hemlig beundrare

2008-11-15 @ 16:50:54
Postat av: NEMOOO

Du fick skumpa över hela dej :DDDD

2008-11-16 @ 10:46:31
Postat av: Matilda

Älskar ditt sätt o skriva alex. Du fick mig att gråta i fredags. Älskar dig vännen min (L) Lova att hälsa på mig i varberg när jag har flyttat..

2008-11-16 @ 11:37:05
Postat av: Benjamin S

Tyckte det va daxs;)

2008-11-16 @ 14:42:37
Postat av: FÄÄNNNNYY

Tack för igår wildalex<3

2008-11-16 @ 21:18:26
Postat av: Anonym

vrf behöll du inte ditt barn när du va gravid med daniel ????

2008-11-18 @ 00:25:25
Postat av: joanna

UPPDEATERA BLOGGEN !!!!!! ÄR JU INNE PÅ DIN BLOGG VARJE DAG MEN DU HAR INTE UPPDATERAT SEDAN I LÖRDAGS !!!!!!!!:@

2008-11-18 @ 16:30:47
Postat av: crazyjocke

Kom in på msn!!!!!

2008-11-18 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0