darlings födelsedag

idag va jag med om det sjukaste, när jag gick in på 7eleven efter skolan så gick jag fram till kassan och bakom kassan stod en tant på kanske 50 år eller något. jag sa " en marlbro light " tanten kollade på mig och sa " har du legg? ", eftersom att jag är 18 så tog jag fram mitt legg och räckte det till tanten som kollade på det en stund och sedan sa tanten " det är ju inte du på legget, " sedan blev det en jeffla disskusion. slutade iaf med att jag fick mitt paket marlboro light och sedan gick jag därifrån sur som ett bi. alltså, vad har hon för rätt att börja skälla ut mig och anklaga mig att det inte är jag på mig legg? om det inte hade varit jag på mitt legg hade jag la inte börjat säga emot utan bara gått därifrån med engång. jeffla surkärring, dit ska jag aldrig mera gå.

justja. idag fyller min älskling år! är så glad för din skull, som du har längtat efter denna dagen.
jag bara lääängtar tills imorgon då vi ska fira dig darling<3





Kommentarer
Postat av: benajamin

ser fram emot att se dig ikväll hjärtat :-p

2008-11-14 @ 15:48:24
Postat av: lisa

UPPDATERA BLOGGEN :D VILL HÖRA VAD NI GJORDE IGÅR GULLET :DDD

2008-11-15 @ 12:16:55
Postat av: Bella

Söt du var igår hunny ! Jag älskar dej

2008-11-15 @ 14:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0