under the bridge

Först och främst vill jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering i bloggen. Minns inte sist jag uppdaterade bloggen men det har varit så mycket på de senaste. Har knappt hunnit sova för jag har haft så mycket att göra. Nu är iallafall det mesta gjort, vilket är otroligt skönt. Kom inte hem förräns 23 ikväll. Fattar ni att jag har mycket att göra hela tiden. Jag vill vara en hel weekend på spa. Hade varit underbart!
Anyway, nu har jag Nästan packat klart allting till Hemsedal. Tog sin tid. Känns som om jag har med mig halva min garderob fast egentligen är det skitkläderna som tar så mycket plats plus alkoholen. För alkohol har jag med mig, så det räcker och blir över, för i Hemsedal slutar man inte festa förräns på morgonen. Åh det kommer bli underbart att åka iväg med mina vänner. Jag längtar jätte mycket och på torsdag åker vi! Hihi vi ska tillochmed börja dricka på bussen upp, galet!


Nu ska jag sova, sista natten som jag sover riktigt innan det blir party 24/4.
Btw, måste tillägga att imorgon eller idag ( onsdag ) kommer Matilda och sover hos mig så åker vi gemensamt till Centralen på torsdag. Ska bli roligt å träffa min pingla igen.

PUSSS / alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0