stand still look pretty

Va ett tag sen jag uppdaterade i bloggen. Men jag är inte en sån som har tid att sitta vid datan flera gånger om dagen och uppdatera bloggen med flera inlägg på en dag. Sånt har inte jag tid med, jag har så mycket annat att göra som är viktigare än att uppdatera min blogg.

Anyway, i jul har jag haft det mysigt. Har fått bra julklappar. En ny bärbardata, replayparfymen, solkort, pengar, presentkort, ny plattv och sen massa mer som jag inte orkar nämna. Typ bara smink, hårprodukter osv som är bra att ha.
I övrigt så har jag varit inne i stan på rean En dag, var inne i stan i fredags. Men hjälp, jag blev ju rädd av att folk va så galna i omklädningsrummen och på gånggatorna så det var inte kul alls för att vara ärlig.

Nu ska jag göra mig iordning och sen åka till farmor och fika. Puss på er gullungar



Kommentarer
Postat av: Anonym

BRAT

2008-12-30 @ 17:54:07
Postat av: Matilda

Jag ljuger inte när jag säger att du ÄR bortskämd :P

2009-01-02 @ 16:02:46
Postat av: Nicklas

Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya

2009-01-08 @ 21:00:43
Postat av: Bella

dålig uppdatering i din blogg gumman

2009-01-12 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0