julshopping med familjen

Idag har jag, pappa och Anna varit i allum och shoppat. Vi har köpt massa julklappar till hela släkten, inte lite påsar vi gick runt och bar. Dessutom har jag köpt lite saker också, tex, en kjol, två t-shirts, trosor, nagellack, volympuder och en tröja!
Det är mysigt att gå runt och shoppa med pappa och anna, även om dom är ganska veliga och vill in och kolla i varenda affär så är det kul. Pappa köpte två skjoror, en kavaj och en t-shirt som jag valde! Anna köpte lite allt möjligt, smink, ett linne, pyjamas och ett par nya stövlar. När vi hade gått runt och shoppat ett tag gick vi och åt på Max Hamburgare. Otroligt goda burgare där, mycket godare än Burger King och McDonalds  enligt mig.


Nu ska jag fortsätta kolla på Heartbreak hotel som går på tv. puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gumman jag saknar dig.. Är så ledsen att jag har flyttat ifrån dig. Jag vet att du har det jobbigt nu

2008-12-23 @ 01:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0