hemsedal va underbart

Som sagt så åkte jag till hemsedal i Torsdags med 19 av mina vänner. Vi började tagga redan på bussen genom å sätta på våran bergsprängare och knäppa några cider/öl. Sjukt kul! När vi sedan kom upp vid 23:30 på torsdagsnatt började vi festa riktigt! Aldrig haft så kul som jag har haft i Hemsedal dom 4 dagarna. Har bara åkt snowboard, varit med dom människorna man tycker om, ätit gott och druckit gott. På bussen hem i söndags va alla i vårat gäng helt döda. Bussresan hem gick otroligt fort, ( fast det går alltid fortare hem ) !,

Anyway så har jag varit sjuk ifrån söndags till idag, vilket är anledningen till att jag inte har gått till skolan på hela veckan. Har varit tvungen att få pencilin. Inte kul alls, jag har missat massa prov i skolan. Viktiga prov dessutom. Jaja imorgon är det iallafall julavslutning i skolan, ska bli sköönt med lov! Självklart ska jag gå, har lovat massa klasskamrater och efter avslutningen ska jag till stan och växla tillbaka alla norska pengar jag har kvar och sedan gå och köpa julklappar för jag har inte hunnit köpa en enda julklapp. Dåligt av mig så nu måste jag köpa alla paket imorgon och på lördag då jag ska ut och shoppa med pappa! Ska kolla på nyårsklänning och skor..

Sedärja, det blev ett ganska långt inlägg trots att jag är ganska trött.
Puss och kram vi hörs! / Alex

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kunde inte sagt de bättre själv älskling. Saknar dig redan. Kommer aldrig glömma på fredag morgon i bussen då du säger trött som du är " det ligger ett brandlarm i vår dusch! " hahaha<3

2008-12-20 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0